Ccinsight, Covid-19'un E-ticaret Üzerindeki Etkisini İnceliyor

01 Nisan 2020

Covid-19 Commerce Insight olarak adlandırılan yeni bir proje, virüsün Avrupa ve dünyanın geri kalanındaki e-ticaret üzerindeki etkisini göstermektedir. Bu proje her gün, birden çok sektörde küresel ve bölgesel düzeyde yeni veriler göstermektedir.

Sözkonusu girişim, Covid-19'un Avrupa'da ve diğer ülkelerde e-ticaret üzerindeki etkisine ilişkin daha iyi bir fikir vermek için 400 milyon işlemi analiz eden Emarsys ve GoodData'nın bir projesidir. Web sitesi e-ticaret etkinliklerinin ve eğilimlerinin hem küresel hem de bölgesel bir resmini sunmaktadır.

Platform, çevrimiçi tüketici işlemlerinin sayısını, sipariş numarasını, ortalama sipariş değerini, satın alınan ürün türlerini ve daha fazlasını göstermektedir. Örneğin, platformun verilerinde görülebilen değişikliklerden biri, İngiltere'de ev cihazları ve bahçe aletlerinin bugünlerde önemli bir yükseliş göstermesi ve spor giyim, yoga minderleri, masa oyunları ve el sanatları ekipmanlarının da popülerlik kazanmasıdır.

Emarsys ve GoodData, diğer veri odaklı işletmelerden, Ccinsight projesinde işbirliği yapıp, genişleterek, koronavirüsün etkisine ışık tutmalarına yardımcı olmalarını istiyor.
 
Kaynak: ecommercenews web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü