Çin'in Dijital Reklam Harcamalarının Artması Ancak Büyüme Hızının Yavaşlaması Bekleniyor

22 Nisan 2022

Çin'in dijital reklam pazarı, hükümetin düzenlemeleri nedeniyle baskılandığı için harcama hızı yavaşlayacak olsa da, önümüzdeki birkaç yıl içinde genişlemeye devam edecek.

Tahminlere göre, Çin'in dijital reklam pazarının 2022'de yıllık olarak %11,5 oranında büyüyerek 135 milyar doları aşması bekleniyor. Bununla birlikte, bu yıl, 2026 yılına kadar büyüme %10'un altına düşeceğinden, ülkenin dijital reklam harcamalarının yıldan yıla çift haneli artacağı son yıl olacak.
 
Kaynak: emarketer
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü