Danone, Maliyetleri Düşürmek için Ürün Çeşitlerini Azaltacak

27 Kasım 2020

Fransız gıda grubu Danone, maliyetleri düşürmek, ürün çeşitlerini azaltmak ve iş yapış şeklini yeniden organize etmek dahil olmak üzere Covid sonrası bir dünyada daha verimli bir gıda grubu olma planını açıklamıştır.

Dünyanın en büyük yoğurt şirketi, geçen ay açıklanan planları kapsayan bir dizi güncellemenin ilki olan çevrimiçi bir yatırımcı toplantısı öncesinde niyetini beyan etmiştir. CEO Emmanuel Faber gazetecilere verdiği demeçte, daha hızlı büyüyen ve daha kârlı ürünlere odaklanarak önümüzdeki yıl satılan ürün yelpazesini %10-30 oranında azaltmayı planladıklarını belirtmiştir.
 
Kaynak: rte.ie
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü