Hindistan Online Market Pazarı, 2027'ye Kadar 28,3 Milyar ABD Dolarına Ulaşacak

18 Mayıs 2022

IMARC Group'un en son araştırma raporuna göre, Hindistan çevrimiçi market pazarının büyüklüğü 2021'de 5,1 Milyar ABD Doları değerine ulaştı. İleriye dönük olarak, IMARC Grubu, pazarın 2027 yılına kadar 28,3 Milyar ABD Dolarına ulaşmasını ve 2022-2027 döneminde %32.7'lik bir yıllık büyüme sergilemesini bekliyor. Çevrimiçi market, e-ticaret platformları aracılığıyla gıda ve diğer gerekli ev ürünlerinin satın alınmasını ifade eder. Diğerlerinin yanı sıra meyveler, sebzeler, gıda tahılları, yağ, masala, yumurta, et, unlu mamüller, atıştırmalıklar, içecekler ve bebek bakımı gibi çok çeşitli ürünleri içerir. Online market portalları, müşterilere esnek ödeme seçenekleri, geniş ürün yelpazesine erişim, kolay ulaşılabilirlik ve uygun eve teslim hizmetleri gibi çeşitli avantajlar sunmakta ve bu sayede geniş kitleler arasında yaygınlaşmaktadır.
 
Kaynak: einnews
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü