Bulgaristan’daki Tüketicilerin Hızlı Tüketim Ürünlerini Online Satın Almalarını Engelleyen Unsurlar

28 Ocak 2020

Regal dergisi Bulgaristan’daki tüketiciler arasında hızlı tüketim ürünlerini online satın almalarını engelleyen unsurlar ile ilgili bir araştırma gerçekleştirdi. Bahse konu araştırma neticeleri aşağıdaki unsurlar etkisinde tüketicilerin yüzde kaçının online hızlı tüketim ürünü almaktan çekindiklerini gösteriyor:

Unsur %
Ürünü çıplak gözle görme imkânı 42
Marketi ziyaret etmekten zevk almak 38
Ürünlerin kalitesi 35
Ödeme güvenliği 22
Sipariş esnasında hatalar 17
Ürün yelpazesi 16
Sipariş teslimat zamanı 16
Marketteki fiyatlar ve promosyon kampanyaları 15
İlave giderler 14
İnternet bağlantısı 4
Web sitesi ile çalışmanın kolaylık seviyesi 2

Kaynak: Regal
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği