Bulgaristan’daki Tüketicilerin Hızlı Tüketim Ürünlerini Online Satın Almalarını Engelleyen Unsurlar
28 Ocak 2020Regal dergisi Bulgaristan’daki tüketiciler arasında hızlı tüketim ürünlerini online satın almalarını engelleyen unsurlar ile ilgili bir araştırma gerçekleştirdi. Bahse konu araştırma neticeleri aşağıdaki unsurlar etkisinde tüketicilerin yüzde kaçının online hızlı tüketim ürünü almaktan çekindiklerini gösteriyor:
Unsur | % |
Ürünü çıplak gözle görme imkânı | 42 |
Marketi ziyaret etmekten zevk almak | 38 |
Ürünlerin kalitesi | 35 |
Ödeme güvenliği | 22 |
Sipariş esnasında hatalar | 17 |
Ürün yelpazesi | 16 |
Sipariş teslimat zamanı | 16 |
Marketteki fiyatlar ve promosyon kampanyaları | 15 |
İlave giderler | 14 |
İnternet bağlantısı | 4 |
Web sitesi ile çalışmanın kolaylık seviyesi | 2 |
Kaynak: Regal
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği