Bulgarların % 60’ı Haftada Birkaç Defa Fast Food Zincirlerinden Yemek Yiyor

17 Kasım 2020

Bulgaristan Fas Food sektöründe reklam için en fazla bütçe ayıran şirket olarak Hesburger öne çıkıyor. Nielsen’in araştırmalarına göre Bulgarların sadece % 7’si hiçbir zaman Fast Food’tan yemek almazken, % 45’i Fast Food’ta haftada en az bir defa yemek yiyor, % 15’i ise ayda en az birkaç defa Fast Food lokantası ziyaret ediyor. Bulgarların Fast Food lokantalarını ziyaret etme nedenleri:

  1. Lezzetli yemekler: % 42;
  2. Hızlı hizmet: % 42;
  3. Ev ve iş yerine yakınlık: % 37;
  4. Ygun fiyatlar: % 25
Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre Bulgaristan’da en popüler fast food zincirleri:
  1. Aladin Foods, Mimas ve diğer döner kebap zincirleri: % 45;
  2. McDonald’s, KFC: % 25;
  3. Yerel Fast Food lokantaları: % 26

Kaynak: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/11/11/4137913_60_ot_bulgarite_se_hraniat_v_zavedeniia_za_burzo/
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği