Çekya: Olumsuz Tecrübeler Hizmet Sektörünü Nasıl Etkiliyor?

03 Temmuz 2019

Araştırmalar, ABD'deki müşterilerin% 51'inin bir şirketle bir daha asla iş yapmamaya karar vermeleri için yalnızca bir olumsuz deneyimin yeterli olduğunu göstermiştir - ancak gülümsemeyle hizmetin istisna olduğu bir ülke olan Çek Cumhuriyeti'nde müşteri ilişkileri nasıl algılanıyor? 

Son zamanlarda yapılan bir araştırma, zayıf müşteri ilişkilerinin aslında tüm ekonomileri etkileyebileceğini söylüyor; Çek Cumhuriyeti'nde bile. Genesys tarafından yapılan araştırmada, neredeyse ankete katılan tüm ülkelerdeki müşteriler (Çek Cumhuriyeti dahil), yetersiz servis nedeniyle yılda en az bir ilişki sona erdi.

Tüketici korumasına adanmış bir Zürih merkezli kuruluş olan Uluslararası Sertifika Birliği (ICERTIAS), üstün bir kullanıcı deneyimi sağlamak için şirketleri tanıyan “Müşterilerin Arkadaşı” projesi için aday gösterme çağrısı yaptı.