Zalando, Plus Üyelerinin İade Teslimlerini Almayı Durdurdu

07 Kasım 2019

İki yıl önce, Zalando, Zalando Plus adlı premium hizmetini tanıtmıştı. Aynı gün veya bir veya iki iş günü içerisinde ekspres teslimat, iade toplama ve daha hızlı müşteri hizmeti için ayrı bir danışma hattı sunacaktı. Şimdi, moda devi artık plus üyelerinin evlerinden iadelerini toplamayacak. Zalando’ya göre, bu uygulamanın nedeni, iadelerin toplanmasının her zaman premium hizmetine mahsus olan gereksinimlerini karşılamamış olmasıdır. Müşterilerin evlerinden iade alınmasında çok fazla zorluk yaşanmıştı. Business Insider'a göre, Zalando'nun tarifeli teslim alma tarihleri ​​nadiren karşılanabiliyordu. Plus üyelerine bir e-postada, Zalando özür diledi ve bir sonraki siparişlerinde yüzde 20 indirim sağlayan bir kupon verdi. Aynı zamanda, hizmetin büyük bir kısmı devam etmese bile Zalando Plus’ın fiyatı değişmedi. Ayrıca, Zalando, üyelerin standart nakliye yöntemiyle ücretsiz olarak ürün iadesi yapabileceğini kaydetti. Şu anda, bir Zalando Plus üyeliği yıllık 15 Avroya mal oluyor. Bu premium hizmet sadece Almanya ve İsviçre'de sunuluyor; fakat Mayıs ayında moda şirketi, Zalando Plus programını Fransa ve İtalya'ya genişleteceğini açıklamıştı.
 
Kaynak:  ecommercenews web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C.Ticaret Bakanlığı,Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü