ALO 175

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları da ihbar edebilmekte, sorunlarıyla ilgili bilgi alabilmektedir.

17 Ocak 2023

Bakanlığımız bünyesinde oluşturulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları da ihbar edebilmekte, sorunlarıyla ilgili bilgi alabilmektedir.

“Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” haricinde aşağıda verilen link içeiğinde bulunan tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu TÜKETİCİ BİLGİ REHBERİ inceleyerek şikayetiniz hakkında ön bilgi sahibi olabilirsiniz.




 TÜKETİCİ BİLGİ REHBERİ