B2B Pazar Yeri Ankorstore Almanya'da Faaliyete Geçti

03 Mart 2020

Fransız B2B pazarı Ankorstore Almanya'da kapılarını açtı. B2C tarzında bir web sitesini akıllara getiren platform, markalar ve perakendeciler arasındaki ürün dağıtımını bugünün ihtiyaçlarına uyarlamak istiyor.

2019 yılında Fransa'da kurulan şirket daha sonra İspanya ve Belçika'ya genişlemişti. Bu hızlı genişleme Global Founders Capital, Alven ve Aglaé Ventures liderliğinde yapılan ve ilk turunda toplanan 6 milyon avroluk fon sayesinde mümkün oldu. Ankorstore ile kurucular sabit perakendecilere, özellikle çevrimiçi perakendecilere karşı durma fırsatı vermek istiyorlar. Kurucu ortak Pierre-Louis Lacoste: “Günümüzde bir üreticinin veya bir markanın ürünlerini Avrupa çapında çevrimdışı satması zor, aynı zamanda fiziksel mağaza perakendecilerinin e-ticaretle rekabet etmek için farklı ve otantik marka seçimlerini hızla bulmaları da çok zor”. “Nihai tüketicilerin örneğin Zalando'dan bildikleri B2C deneyimini, verimlilik ve esneklik kazanmaları için perakendecilere erişilebilir hale getirmek istiyoruz.” dedi.

Ankorstore'un sadece Almanya'daki hedefi 800 binden fazla perakendeciye ulaşmaktır. Bunu perakendecilere binlerce markaya erişim ve 60 gün sonra ödeme yapma imkânı vererek elde etmek istiyor. Ayrıca, perakendeciler ürünleri toplu olarak sipariş vermeden önce test edebilirken, minimum sipariş miktarı da düşüktür. Piyasaya sürülmesinden bu yana 3.000'den fazla aktif perakendeci ve 400'den fazla marka çevrimiçi B2B pazarına bağlandı.

Kaynak: ecommercenews web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü